Gerçek Bir Mekanın Dijital Oyun Alanına Dönüşü

0 18

 

Initi tarafından gerçekleştirilen proje, etkileşimli oyun için duvar gibi yüzeylere çoklu dokunmatik alan yerleştirilen bir dijital oyun alanı kurulumu oluşturdu.

Teknik olarak, projection mapping ile hareket algılama teknolojilerini birleştirerek mekanı etkileşimli bir oyun alanına dönüştürüyor. Oyunun sahne ölçeğinde bir sınır yoktur ve oyuna kaç kişinin dahil olabileceğini sınırlamaz.Demonz, gerçeğe yansıtılmış geniş alanlı bir sanal gerçeklik oyunu. Amaç hareketli figürler veya diğer hareketli nesneleri vurmak. Oyun sizi hareket etmeye davet ediyor. Nesneler veya figürler mekanlardaki eşyaları kullanarak hareket edebiliyorlar. Mesela bir raftan diğer rafa atlamak gibi.

Bunlar da İlginizi Çekebilir Yazarın Diğer Paylaşımları

Yorum Bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.